IUU--UII

Igår var lite som på en fest som ja gick på när ja gick i nian... tror ja det var.
"Hosten spydde, gästerna spydde, hunden spydde"

Jag kan iallafall skylla på att jag blev sjösjuk, för ja va ju utklädd till sjöman ;D

No more alkohol for me thanx!!

Jag och Hedda pratade nyss i tel och helvetta vad jga inte har skrattat så mkt på länge! Tur att ja inte va den ända som blev sjösjuk, utan Hedman också.
Nice att vi sitter o spyr i olika hörn exakt samtidigt, (första gången att spy på fyllan för oss båda)
asså iiu!
Hedda ramlade överallt som fan, i tunnelbanan, i korridåren, på gräset. Och jag gick runt o försökte filosofera som vanligt.
Festen var si sådär kul, idag är roligare för nu kan man skratta åt alla pinsamma saker som hände igår xD

Kommentarer
Postat av: Viktor

"UII" är annars min replik xD!

du har "IUU" :P!

2009-10-31 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0