Por Ti Volare


Försökte i sommras att se ut som fan som Keira Knightley. Alla mina franska släktingar blev helt förvånad över hur mycket jag åt när ja va i Frankrike dom ba: "hur fan kan du äta så mkt men ändå vara så smal?".
Efter det överlevde jag på typ frukt och yogurt i 4 veckor för att ha käkben som keira (vilket jag börjar få fett mkt nu, när ja börjar äta igen :S )
Grejen jag vill komma fram till är..... att man ska inte  sitta o jämföra sig med andra. Visst man kan alltid förändra sin kropp och det viktiga är ju att man skall vara nöjd med den. Men inte göra onyttiga saker som skippa alla måltider!
Jag gick ner 5 kg efter att jag va sjuk, för ja åt ingenting (förutom soppa) xD på en vecka. Och har fett svårt att komma upp till min normala vikt.
Jag vet inte ens var jag vill komma med det här hela. grejen är att ja tkr att Keira är LUNGT snyggaste bruden på planeten, o Hanna Murray (cassie i skins) e fetast coolaste bruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0