S t A r M a N

theres a staaaaaaaaaaaarman
waiting in the skyyyyyyy he
likes to come and meet ous
lalalalala!
kan inte vidareeeeeeeeee på texten. 
ja har skrivit massa konstiga zmz till thihihi sms emnar ja
till massor av ólika huvuden:S
varfr??
vuu såg små människor ikv
ööö
o vi hade kul.
min näsa blev inåtböjd
när ja red på rakels rygg. O MIN TUMME blev rutten :S
ja hat sån breeeeeeeeeed fantasi när ja har druckit akrakadabra saft!
hihih.
sen så sjöng ja o Vikis STARMAN hela väger i tunnelbanan o sen satt ja o miumla
hemvägen också!
NU E JA HEMMA
jihu
Viktor skriver: ja ser du? jag målar hitler mustash.
han är så å å å å  full.
o de är ja osså!
Ja ja ja jaja ja har
ägg i min korg :)
thihi!
BAUBIBAIBAI

Kommentarer
Postat av: "Vikis"

hihi, det var fett skoj aa xD

2009-10-18 @ 00:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0