She wants to have it all

Om 12 timmar sitter jag på flygplanet påväg mot Praaag! Wihu!! Jag o V har lovat varandra att inte försöka dö på lovet. Hoppas jag inte störtar :O
Har suttit och packat min väska! Min mamma lackar för jag har alltid med mig för mycket grejer, lisa på saker jag ska ta med:

  • Kläder (såklart hih) kan ju inte gå runt naken.
  • Necessär.
  • Borsta (glömmer alltid!)
  • mp3
  • Min tidning
  • Boken
  • KAMERA
  • parfym
  • pengar
  • anteckningsbok + penna


PS: En rumänsk 15 årig flicka skrev till mig på msn (ingen aning hur hon fick min msn :S). Hon sa att hon älskade mina fotografier. Att hon kollade in min blogg varje dag! (mami :O) Hon ställde massa frågor hur jag tog bilderna och varför jag gillar att fotografera så mycket! Börjar få lite internationella bevakare ;) yay!
För hennes skull lägger jag upp lite bilder thihi:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0