the show must go on

ojoj oj jösses.
Var ska man börja? :P
Hade lie kul igår kväll, kanske man ser på inlägget nedan! Älskar att skriva när jag är full, och det där va nog inte det första fylleinlägg ja har skrivit.
Ikäll kommer Davve o Marc hem till mig o min bror ska laga middag åt oss :):):) (Om jag nu får vara med o hänga me brorsans coola kompisar). Skrev btw riktigt pinsamma fyllo sms till Davve igår, hoppas han var så full så att han inte kommer ihåg det!
Senare drar ja nog hem till Viktors party eller nått thihi:P
PH är elak o dissar mig för hennes pojkvän D:
dumma! :P
 
This is my german family alihupa! Har länge suttit o skämtat att mina tyska farbröder o kusiner o blabla är jävligt högljudda närom dricker (vilket jag nog ocskså blir, elelr ja venne). O de slutar alltid att min morfar ligger på golvet o spelar harmonica och alla kusiner, mostrar, farbröder etc står runt honom o dansar runt honom typ. Lite pinsamt, men jävligt kul!!
Den här bilden tog jag innan sommaren på min kusins Konfirmation. Han i mitten är min morfar och dom som slickar honom är hans två bröder thih. Kolla så många viiinglas:)
jummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0