There's a starman waiting in the sky!


Min tyska släkts slott/hotell på Rügen, där vi brukar åka varje vinter. Så fint :)

Det finns massor av söta hestar där! Det här var en snel hest. :)

Min älsklings hund Cecar som bor i huset bredvid oss i Skåne. Den verkar gilla mig såå mkt <3

Thihi rolig bild jag tog när vi va på Gotland.

Fin, fast varm dag i Kungsträdgården. Träden är så fina :)

Thihi!

Mihihi!

Soffie belle, Darling och Bellis o ja hade picknick i humlegården nån fin dag :)

En söt PH <3

Den här bilden var en av mina favoriter läänge! Ett gammalt hus från fd. DDR. Fett fint!

Ok den här bilden har jag inte tagit, men vi kan säga att vi har tagit den. Min store bror <3

jag, min bror o pappa åkte till NYC i en vecka i februari. Och jag har aldrig varit lyckligare i mitt liv! Här min bror o min Pappa sittande på en lååång bänk i Central Park. Så fint <3

Söt fågel framför Frihetsgudinnan i NYC :)

Min bror spydde på 5th avenue. Thih, han hade gått igenom varje jävla butik tills han kom på att Madison Avenue hade bättre butiker, och släpte med mig o min far igenom alla dom butiker också. Tillslut spydde vi alla på 5th. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0