tjeckOSLOvakien

ÅH<3
Skoldagen var jobbig, var irriterad och ledsen den största delen av dagen. Träffade min bästa Hedda i Gamla stan och vi hade det så fint <3 Älskar att gå runt med hedda genom gamla stan till Tcentralen. Vi trodde vi va spöken och att andra människor inte såg oss! Sen så hamna vi värsta skumma Geografi diskussionen i tunnelbanan och vi skämdes som fan för vi visste inte i vilket land Prag ligger i och vad man talar för språk där och om Tjeckoslovakien fortfarande hette så eller inte? Alla kollade fett snett på oss och tyckte vi va dumma små småungar typ :S
Annars har ja pratat med Viktor (as usual :P) stora delen av dagen och maria tog min o Viktors vante :O Tjuv! hihi ja glömde bort att ta ut dom ur hennes väska typ :P
Ikväll ska ja se på Grays! och dricka tee! Sovmorgon till 12 imorn IGEN ;D blev klar med median idag så ja slipper o gå dit imorn ;) yaay!
Heddis gjorde min dag som vanligt <3
 Min stora dröm och ha maaaaassa konst böcker och photografi böcker och massa skit från maaaaaassa olika länder som jag har samlat mig på under åren! Lite som bilden ovan ;)
BTW jag kom på att ja har varit värsta mkt utomland det här året!
Firade jul och nyår i Tyskland, som vanligt.
Februari: Hade bästa tiden någonsin i NY med Felix och Pappa.
Maj: Åkte til Tyskland för att gå på Antonias konfirmation.
Juni-Juli: Åkte två veckor till Paris, Frankrike.
Oktober: Ska åka med mami till Prag.

(Min mamma är världens kultur människa och ÄLSKAR att åka utomlands och kolla på kyrkor, slott, hus, städer o massa skit. Så de händer att ja hänkar på, så Prag here we come typ ;) )

Kommentarer
Postat av: Emmi Armanto el frendo de Lisafisa

ooh ska du till prag?! fett med skoj! :) jag ska också dit veckan efter lovet med nåra kompisar för min systeryster bor där ^^ det är typ värsta partystället så party lär ju bli det enda på schemat :P synd att du åker dit med din mor, du borde åkt med oss istället! haha :D men det är en jättemysig stad annars också så ni får det nog topp! när bär resan av?? ^^

2009-10-22 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0