Yea another one bites the dust.

hihi det här tycker jag va lite kul :)
Igår när ja skulle gå o köpa lite mat så hade jag på mig min lååånga duffelcoat jacka (fett snygg :O) o hade en tumvante (min vante) och en fingervante med avklippta toppar! (viktors vante). Alla týckte typ jag såg ut som världens uteliggare! Och så råkade jag skrika ut mitt på gatan. Jag blev så glad över att nu äntligen kan jag lyssna på min mp3 igen, för nu har ja ett par hörlurar! O så skruvade jag upp på högsta volym såklart, glad som jag var. o helt plötsligt BOOOM! musik satte igån SKIT högt. Jag fick hjärtatack och skrek rakt ut. Tänkte inte på att människor gick bredvid mig xD
Kollade på scream 2 igår med V. De va kul, för jag satt o skrek o såg ut som en skrämd hare efter jag gick o mötte min brors vänner :O
Heddas lag åkte hem igår :( Eller åkte ut kanske det heter! Fuck :'(
<3 ha en trevlig söndag alihupa!

Ps. imorn ska jag till domstol och missar foto i skolan :O
Pss. Jag var vittne till bilolycka, jag har inte ställt till med nått om ni tror de :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0