you are 1000 miles away from me


Fler bilder från Prag kommer senare. Dessa bilder är helt oredigerade, eftersom jag inte har haft tid att snygga till de! Nu ska jag möta Viktor snart i stan, vi ska dra till halloween butik och köpa ansiktsmink och sen dra till Lisa för att prova kläderna jag ska ha på mig den 6e november.
Sen kl 16 drar jag till Hedda, för att dricka tee och fixa oss i ordning. Min pappa ringde nyss från Kina och frågade vad för objektiv jag skulle vilja ha (dem är riktigt billiga där!) till julklapp. Så jag hoppas jag hoppas att jultomten kommer med en bästa present <3
Ikväll ska vi föra hos Lovisa, och senare dra på en stor maskerad hos Sanny. Ikväll ska jag bara gå o fota alla roliga kostymer!
Ha en bra fredag allihoppa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0