You'll never know just how much I loved you.


Jag kommer sakna min PH <3 Bilden tog jag när jag, PH, Tobias o Sanna va ute på picknick en varm vinterdag! Kolla på träden :O Så fina, de ser ut som kristall träd... D:
Jag ska köpa nått stort o fint till dig i Prag (bara om du kör All I want for X-mas is you) thihi. ha ett fint lov allihupa! Idag ska ja o pappi åka till bokbutiken (typ den ändå butiken jag aldrig tröttnar på o som ja kan vara i en hel dag typ:P). Min papie åker till Kina idag och ska försöka köpa Sex & the City boxen, privatkopia thih! Han köpte min VÄNNER box där för typ 20 spänn. FETT nice!
Breakfast here i come!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Min älskling <3<3<3<3

Hoppas du får det bra i Prag. Synd att vi inte kunda träffas innan du åker. Jag ska sjunga två låtar för dig och lägga upp dem så fort jag blir frisk :) PUSS

2009-10-24 @ 16:58:55
URL: http://mjaof.devote.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0