Die Kurznasen

Varit sjuk i 4 dagar nu. F i t t a. Imorgon har vi skolfoto, och den missar jag förståss (rätt skönt fan ändå, ser ändå alltid förjävlig ut.) Jag missade matte provet idag. Fan. Jag kommer säkert missa engelska talet på torsdag. Fan igen. Men då kanske jag kan hålla talet för läraren bara, vilket är rätt nice ändå.
Min äckliga halsfluss.
Magnus skrev ut lite penecillin igår iaf, och känner att jag mår mkt mkt bättre idag än vad jag gjorde igår!
Nu kan jag iaf gå runt lite, äta lite, sitta upp o skit. Men fan vad jag hatar att vara sjuk :( Jag är fan aldrig sjuk, och så blir jag det nu. Mö :(

Mihihi, jag kommer ihåg hur min mamas kusin alltid kallade oss för Die Kurznasen (kort näsorna). Bilder på min bror och jag när vi bodde i Tyskland. Min bror var den sötaste bäbisen någon, någonsin <3 Jag saknar honom :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

fiiiiiiiint

börjar gråta

älskar din pappa

han verkar så snäll

2009-10-01 @ 21:42:42
URL: http://mjaof.devote.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0