görsiss

Jag rä lite för ful för att skriva! ca på klassfest, kul o träffa alla igen!!!!!!!!1 mö har saknar alla så mtk! :) nu ska ja snart soa o kolla på tv. mn mamma lacka som fan för ja kom hem lite väl senare. jaja, what shall we do with the drunken sailer?
mihihI!

ja vil ta stuldentn o bo i LONDON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ja vill ha en spis, o en katt, o e n hund o dom ska vara bästa vänner. ja vill ha massa barnbarn o barn o  barnbarnbarn!!
ja ska bo i ett lite hus i London, en såndär me trappa upp typ!.) hihi!
o sen s å ska alla mina änenr is eriga hälsa på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yay! o så vill ja att alla ska älska varandra.
För det finns för mycket hat på jorden.

Its so much easier (?) to love!
Hate makes you just sad!


Ja somanar o ska snart kolla lite på tv ;) hiinin

damdamdmmamdmamdam
ja har focl mer att skuriva mer lust till. Vad ska ja skriva herr GÖran?
kANSKE SKA JA SKRIVA SOM cARRIE I sE ANF THE CUTY! fan ja blundar  oså skrive rja med stora bokstäver :O mö!!Ö!ÖÖÖÖ!!!!
nej nu sju toon1 nu ska vallie sova

vallir säger, god natt <3 sov så gott mina söta grisar <33<3<3<3<<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0