nyodex gurgelvatten

Fan vad kul! :D
Jag har fått halsmandelinflammation (halsfluss ? :S) o kan inte svälja haha. Har alltid tyckt att de e skit kul o vara förkyld, man får cool röst osv. Men det här är fan illa.
Höll på o svimma igår på fest så jag var tvungen att åka hem typ kl 10 haha. Sen va ja tvungen o gå ut från bussen för den var överfull o ja fick astma atack (?) o kunde inte andas xD
Idag äre fan matte som gäller. Ska inte prata alls, för att vila min hals o så sitta o plugga matte halva dan. Hedda kommer kl 17 o tar med filmer som hon o ja ska se :)
Päronen kommer hem imorgon först, så en dag ensam till. Fett skönt.


Jag och Hanna satt på taket i slussen nån gång i våras. Det var fint :)
Bilderna tagna av moi.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit... I don't wanna scare the hell out of you, men min bror fick halsmandelsinflammation för några år sen, då hans halsmandlar svullnade upp... vi åkte till sjukhuset och har fick operera bort dem, och de sa att om inte vi hade åkt in den dagen så hade de kunnat svälla upp ännu mer under natten och täppa till halsen helt. Sorry om jag skrämde dig Vallie, hoppas du blir frisk snart :) Det är tomt i skolan utan dig!!! Krya på dig <3

2009-09-30 @ 23:10:36
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0