Piss Dag

Oh........ everything is just falling apart :(
jag tappade eller så blev jag bestulen idag, min plånbok med mitt pluskort o bankkort o alla andra saker. Som tur dock så hade jag pengarna hemma!
Jag sprang runt som en jävla idiot till typ varje klassrum o letade efter min fucking plånbok o så pajade mina tights 3 gånger, o så o så o så va ja så stressad :(
Det ända som lyste upp min dag var PHs fösök o muntra upp mig på foto:n o min o  Heddas sammanstötning i tunnelbanan <3 haha vi satt o prata i tel:
J: Var e du nu då Hedda?
H: Ja sitter i tunnelbanan, nästan vid Tcentralen typ.
J: HAHA shit va coolt, de gör ja me...tror jag. Eller vänta jo nästa är Tcentralen!
H: haha fatta va kul om vi råka sitta på samma tåg:P åker du mot Fridhelmsplan?
J: jaa :O vänta, är du i gröna linjen.
Tunnelbanan: DING DONG NÄSTA TCENTRALEN!
(jag hör tunnelbans ding donget i telefånen också)
J: VAFAN HEDDA VI ÄR I SAMMA FUCKING TÅG!!! GÅ AV VID T CENTRALEN O SÅ MÖTS VI SPRINGER IN TILLSAMMANS I TUNNELBANAN IGEN!

hahah o så sprang vi in i varandra, o skratta lite o lyckliga var vi. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0