tralala

ha ha ha ha ha
nice inlägg jag gjjorde igår? :)
Nej nu ska jag berätta lite om vad som hände i helgen :)
I fredags hängde jag med några fina människor i Vitabergsparken, träffade Adde från klassen där, o blev jävligt glad för Hedmans skull:) Kom hem i tid!! (äntligen!)
Fan va nice att ja inte kommer ihåg ett ända skit från i helgen?
I lördags satt ja o prata med Hedman i tel, typ nån timme. Sen gjorde ja alla läxor, senare på kvällen cyklade jag till minna. Pratade i tel samtidigt, cyklade med en arm, på stureplan utan hjälm. Det var jävligt kul fan :D
Sen på kvällen mötte jag o Hanna, Adam, Felix, Mister, Jakob, Henke, Lukas o Chrille! Ja adam lukas o mister satt o snacka me nån österrikisk snubbe i typ en halvtimme, äääälskar deras österrikiska :)
Kom hem 2 ½ timme försent hem, min mama lacka as usual. Det bästa var att ja sa också att ja skulle sova över hos MInna, men ja pallade inte så ja cykla hem.
Och im telling you, inte första gången man cyklar full. Jag o Vanessa i somras, cykla hem fulla typ varje kväll, för det finns inget bättre att göra i Åhus än att supa sig full med nåra skåningar!

Idag ska ja kolla på film.. o chatta me Viktor o berätta allt om handlingen som vanligt. HA EN GOD DAG! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0