Det är något fel på Kaki

Kaks och jag såg en as skumm film igår om ett barn som var 30 år och dödade andra små barn för att hon ville knulla en gammal mann som egentligen var hennes far men han trodde hon var ett barn, fast han visste inte att hon hade ett handikapp o psykiska besvär som gjorde att hon såg ut ett litet barn. Det är något fel på Ester.
hahahaha!
Bilder från Frankrike:
Amanda och jag sover på en mur i VilleFranche.

Sara med en söt mizie
Mario och Petter
rostig penis
Vi besökte ett Parfumeri
Alice i underlandet
Maria blev barn och åkte karusell :)
Ser ut som min morfar
dukar i rosa
old lady in Nice
den gamle mannen
En fin liten blomma
I used to burst into a million bubbles
Thé
I used to watch him read his books, but never dared to join him.
det fanns blommor i Nice!!!! Det var så jävla länge sen jag såg riktiga blommor blomma utomhus!
My mother used to tell me a story about a bird with a green suite. And there it was! In the subway in Paris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0