enjoy your body, usi it every way you can...dont be afraid of it, or what people might think of it, it's the greatest instrument you have.

Understand that friends come and go, but for the precious few you should hold on.
Jag börjar sprida mig känner jag, jag börjar röra mig runt för jag känner att jag inte hör hemma på vissa ställen. Jag älskar alla så, så mycket. Och de vet det så, så mycket.
För er som tror att jag struntar i er, för att umgås med andra.
Jag gör inte det. Jag behöver bara med utrymme för att inte rasa helt ihop. Jag måste få vara med andra människor lite som omväxling, och jag vet, det behöver vi alla.
Men jag är trött på att människor speciellt mina vänner ska snäsa av mig, som om jag inte vet någonting. Jag känner till det alltför väl. Att människor ska tro att jag inte känner någonting, att jag skiter i allt.
Jag blir bara ledsen när människor jag tror jag känner beter sig så olikt och otrevligt mot mig.


Kommentarer
Postat av: frida

åhh dendär texten som vi fick höra på engelskan gillar jag verkligen, den är så fin och sann.. jag visa den för mamma och pappa och då fick jag höra att pappa har försökt visa den för mig massa gånger men jag var nog för liten för att förstå xD hehe men jag är glad att han försökte :) nu fick jag ju iaf höra den på annat håll ;) <3<3<3

2010-04-27 @ 21:11:51
Postat av: vallie

visst är den fin??? jag visade den också för mama o pappa! asså den texten säger verkligen ALLT jag har svårt för!!

Jag älskar också att ibland mitt i texten står det: Sing.

eller Dance.

Så jävla rätt! Jag har sparat den texten och tar med mig den typ överallt, det är så roligt o läsa den haha :)

<3<3<3

2010-04-28 @ 11:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0