Långhals dricker thé


Det hände en skumm sak idag. Det är så att min bror tappade bort sin ipod touch för någon månad sen. Sen idag, innan jag skulle gå ut och jogga (jag...jogga?) så beslöt jag mig att nu ska jag kolla igenom soffan i hans rum för jag var hundra procent säker på att den låg där. Jag tänkte inte ens igenom utan plötsligt stod jag där med ipoden i handen. Swusch. Jag blev piss förvånad och var säker på att jag hade fått ett tecken från Gud eller nått. Sen ringde jag min bror i hysterisk glädje men han svarade såklart inte, så jag ringde hans vänner istället och frågade de om de visste var han var. Tillslut när jag fick tag på Felix svarade han: Ah! Nice! Tack, jag bjuder dig på bio nångång!
Trevlig bror man har...! :D

Kommentarer
Postat av: Sophia

UPPDATERA ÄLSKLING :) kul på biblan med dina polare(böcker)?

2010-04-13 @ 18:37:51
URL: http://mjaof.devote.se
Postat av: val

hahah åh jag hittade lite nya vänner :):):) flyga drake och Go ask Alice! jag är så glad över att ha så många fina vänner!! <3<3<3<3 lol haha

2010-04-13 @ 20:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0