Alexis, you broke my heart.

asså förra kvällen va gaaaalen! Jag är stel i hela kroppen. Jag kan inte röra min rygg för den har knäkts sönder efter att jag har sprungit in i väggar och ramlat på golv ett antal gånger. Jag + 20 andra va på laserdome! I våra sportflaskor hade v i sprit. Kom dit as nyktra, gick i ifrån ap packade! mehehhe. Elvira tvingade i mig hela min flaska och puff! Jag trodde seriöst att vi va i krig och gjorde massa trix som rulla runt på golvet, köra mr and mrs smith, skjuta som fan. Kimchi och jag svek vågra lag och blev rebeller och sköt alla. det slutade med att vi dog typ 5000 gånger. :(
Efter laserdome, en skugga för mig. Jag kommer ihåg att jag förolämpade 5 killar på gatan och dom blev as arga, sen blev jag rädd och klättrade över ett staket och upp i ett träd. Sophia bad mig att klättra ner för hon trodde jag skulle falla ner och slå sönder mitt huvud. Men mitt huvud var redan sönder för jag ramlade så mycket i laserdome.
Jag råkade även slå sönder en lampa med min hårklämma (?). What the fuck?
Sen så skickade vi massa random filmklipp till människor på facebook. Fan vad jag och ph skrattade åt det imorse. kom inte ihåg ett skit om vad vi sa igår! hahahhahaha galen natt!

Sedan idag fick jag en jäte fin present från finaste Hedda! En bok med fotografier från Annie Leibovitz!!! Ska lägga mig i min säng ockå kolla igenom alla bilder :') love love love this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0