fint!

åååååh skööööööööönt! kom just hem från en liten simtur i GHI-badet! Eftersom jag inte tränar så kände jag att jag behövde träna, och bra träning är simmning! Nu är jag helt slut efter en timmes (haha höll på o skriva simmes) fram och tillbaka, och några fula dykningar!
Första skoldagen idag! Träffade alla fina mäniskor igen och men hann typ aldrig och prata med alla för alla drog såfort vi hade slutat! Synd synd! Sen drog jag och vännerna till nacka forum och åt!
ASSÅ JAG FÅR MEGAUTBROTT! Min snälla tyska lärare som verkar hata mig liksom alla lärare typ -.- kom fram till mig idag och sa: Valerie, du ska skriva ett tre timmar långt tyska prov om du vill tenta av tyska steg 4. Det börjar klockan 8.30, jag förväntar mig att du är där prick!!! :@
me: -.- yes sir!
Det är så att jag kom på en spännande idée förra året, att jag kunde tenta av tyska steg 4 (har läst franska alla år men eftersom jag kan tyska så skulle de va nice med meritp.) OCh voila, så jag missar min första geografilektion för att jag ska skriva ett fucking 3h långt prov. RWÖÖÖÖÖÖÖÖH!
annars e allt magnifikt!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Vaaaaaaallieeeeeeee <3<3

2010-08-23 @ 21:02:49
URL: http://mjaof.devote.se
Postat av: Malin

Jaaaaaaa.:D Det skall jag göra!:D Tror jag har sett Die Welle förut för länge sedan så kan lika gärna se om den haha

2010-08-23 @ 22:37:35
URL: http://ithkos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0