jazz


Jag och min finaste kusin Antonia. Ich vermisse dich so Liebste <3
puh! Jag är helt utmattad! Har suttit den senaste 1½ timmen och letat efter information om stipendium+universitet+utbildningar!
Nu vet jag iaf att jag vill studera Grafisk Design! Sen var jag vill studera det får jag lista ut senare.
Jag vet, jag vet :/ Jag är så stressande! Jag har liksom ett år kvar i skolan och letar redan efter utbildningar! Men mina päron skrämmer mig så, jag känner mig tvungen att leta! Alla vänner säger: ääsch, de e lugnt! Jag tar det som det kommer!
Jag önskar jag kunde vara så spontan D:
Nu ska jag lyssna på jazz och saxophån <3 Jag har inte gjort något alls idag. Förutom lämnat in gamla kläder i secondhand och gått i skogen för att hitta information om simgrej! Jag ska ju börja simma i höst! Tjuhej. Imorgon ska jag på Stockholm Fashion Week. Kameran skall med och kläderna... ska jag plocka ut!
Hejsvejs vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0