mama D:

Nej nu drar jag. Jag klarar inte av min mors gäst! Han visslar på mig som om jag vore en jävla fågel! uaaaaaaaaaaaaaaaaaah. han sitter i rummet bredvid mig och jag blir rädd såfort jag hör dörren öppna sig en aning. Jag blev bjuden på Elle modegrej av finaste Frida, men jag känner mig fett ful och trött och opepp. Så jag tror jag tar min cykel till badet och simmar några rundor!............
PUUUH! nu kom min far hem!
PLUS ATT NÄR JAG KOM HEM SÅ STOD HAN ÖVER TVÄTTEN OCH BA: vallieee kan du visa mig var det här o det där ligger? o så låg mina nytvättade trosor på strykbrädan. o han ba: hehehhehe e de här dinaaaaaaaaaaaaaaaa? ;););)
ja ba HJÄLP MIG! och ville springa iväg :'( buhuhu det är så synd  om mig just nu. Simhallen är min sista utväg!

men imorgon mina vänner. då blir det kul! För då ska jag o 20 till till Laserdome och skjuta på varandra och gömma lite sprit i våra sportflaskor. :)))) awsum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0