oden

ööhörhörhöhröhhööör hör! Jag har hängt med PH hela dageN, varit fett flummig och ätit fish and chips! yummy! yummy yummy yummy ive good food in my tummy.
nuu kom jag hem från att ha sett en asbra film i Rålisparken. Imorn visas Milk, SKA SE DEN. lätt!
kul att jga har hängt där de sista dagarNaaa!
möömömöö jag e tröt och vil sov.a.

Jag måste bara ladda upp en bild jag tog för ca ett år sedan. (i think?) Det är där var jag bor och det är finast då det ösregnar och åskar och när allt är grått och svart och vitt. Precis som på den här bilden :') Love this! Så någon dag ni har lust att dra till Odenplan, kom då det är "dåligt" väder!

Kommentarer
Postat av: Malin

blö jag vill också se milk!

2010-08-20 @ 07:58:15
URL: http://ithkos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0