sthlm fashionweek

Ola! Kom just hem från stockholm fashion week! Hade as kul och kläderna (Nina Jarebrink) var så sjukt sjukt snygga! Lullig på vin och sittandes bredvid en designer på andra raden kollade jag storögd på visningen och gungade med i musiken.
Tog lite bilder på kända modebloggare. (Dock, eftersom jag inte är så insatt i modebloggar och grejer, så kan jag inga namn! Men när jag laddar upp bilderna ska jag försöka hitta namnen)
Goodiebagen innehöll TONIE&GUY Beach Curl Spray. Awsomeee!! Hed blev super glad, hon har funderat att köpa den tidigare! Ett presentkort på Nina Jarebrinks kläder, shampoo och balsam osv.
Nu ska jag dricka thé och glädja mig över regnet <3 BRA dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0