thats what friends are for

HAHAHAHAH åh jag är så knäpp.
Idag när jag vaknade tänkte jag: idag ska jag i min fina ensamhet gå en promenad. Jag bestämde mig att gå genom fina Haga parken o DAMN den va fin :') jag satte mig i ett 1700-tals lusthus och läste min fina nya tjocka bok Svantjuvarna! Efter en stund fortsatte jag att gå utan att riktigt tänka på vart jag gick. Jag gick och gick till jag hamnade någonstans i Solna... SOLNA?!?! Har jag GÅTT från odenplan till solna?!?! D: jag stod där och fnittrade lite för mig själv och virrade runt nånstans i ett villaområde i solna. Jag hittade tillslut en människa som visade mig vägen till närmaste tbana station.
Ikväll blir det Milk med fina människor. Och nu snart ska jag och mother äta!
BTW, jag älskar att människor i Stockholm börjar bli lite mer sociala. Idag tex satt jag i bussen bredvid en random pojke i min ålder, och pratade med honom. Trevligt trevligt!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-08-20 @ 18:20:13
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Malin

Visst är den??:D Bästa bilden någonsin. Filmen VAR så jävla bra! :DD

2010-08-21 @ 10:05:44
URL: http://ithkos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0