the whole world is coming to an end.

brööööööööl! jag har börjat lyssna på fett kitschig musik som får mig o drömma o drömma o drömma <3 Jag har alltid varit världens största drömmare, och längtar alltid efter vissa saker.
Saker jag längtar efter nu:
Till utomhusbion börjar wayyyyy!
Till jag far till tyskland med family.
Till jag drar till Warschawa med mother.
Till skolan börjar möhöhöhö
Till jag flyttar hemifrån.....men ändå inte D:

Jag får depressionsanfall mitt i natten. Det kommer allt oftare nu. Det slutar med att jag sittar och kollar in i väggen och gungar fram och tillbaka tills jag faller omkull och somnar igen. Jag får panik attacker för alla skrämmer mig så mycket om framtiden. Mina tankar åker runt o runt o runt och jag har skrivit 2 A4a sidor med ämnen och utbildningar jag gärna skulle vilja göra! uaaaaaaaaaah paniiik!
Nu ska jag lyssna vidare på kitschig musik och kanske se en film! Kom just hem från att ha suttit på ett tak med fina människor och skrattat och klagat över min trasiga mage. Åt för mycket tuggumin idag... again :/
mehehhehehe nu ska jag dricka thé! Godnatt <3


Jag och min finaste, bästa granne! Kakis bäbis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0