modeveckan stockholm


Vi stod utanför Berns i väntan på att komma in och se Nina Jarebingks visning! Bredvid oss stod massor av modemänniskor och modeller sprang ut och in genom dörrarna.

Precis innan modevisningen skulle börja och människorna började sätta sig på sina platser.

Jag tyckte att jag kände igen Bryanboy när han stod framför mig. Hedda tyckte hon kände igen Fashiontoast. Vi kände oss tvugna att springa fram och fota de. Voila, i didn't know att dessa människor har en av världens bästa modebloggar! Jag satt precis två stolar åt höger, bakom de.

Mitt emot oss satt andra stora modeboggare som Elin Kling och Hanneli Mustaparta

Kläderna var grymt snygga! Gillade speciellt hur Nina hade delat på klänningarna i blått och vitt! Me like!

Goodiebagen innehöll massa coola saker! :D

Fick lite coola hårprodukter! Bla TONY&GUY..

Jag fick presentkort av Nina Jarebrink! :D awsome daaaag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Maah jag vill ha skjortan!

2010-08-17 @ 20:55:07
URL: http://ithkos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0