just like marie antionette

åhåhååhå! oooooh för mycket skratt. För mycket flumm. mööööööööööh! för mycket choklad! min mage exploderar.
Idag vandrade jag och scizo sophia i skogen, detta såg vi:
-ett dött lamm
-en snigel boob
-alah achbar!
-lite foto orgasm
-lite mera 1700 tals porr
-ett ton choklad som vi åt upp.
-en GRYMT snygg brud i bussen (länge sen jag såg en sån vacker människa) hon hade rött hår bruna ögon och svarta fina ögonfranskar. Såg typ irländsk ut!
-vi hittade sophias mor någonstans där också och stammade alla tre tillsamman <3
-blev typ utsängda får bussen för alla kolla fett snett för vi larvade oss för mycket mehe
-spottade på arabiska
-pratade om vår nya älsklings lärare, religion arne!

möööh ge mig inte mer choklad D':
ALAH ACHBAR! här kommer lite bilder som jag tog mann! ya!

min finaste sophia <3

Kommentarer
Postat av: ph

hahaha läste ditt inlägg på bussen fick värsta skrattattack xD vad bra du är!!!!!! Finast<3

2010-08-25 @ 21:36:11
Postat av: Malin

Älskar den tredje bilden! Jättefin:D du är så duktig så!

2010-08-25 @ 21:42:47
URL: http://ithkos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0