those where the days

Åh Hedda, du är verkligen det bästa jag har!
Vi, du och jag har varit med om mycket. dom skulle bara veta hur mycket som gömmer sig bakom vår historia. En vänskap som har varat i 3 år. 3 år fulla av glädje, sorg, förtvivlan, deprission, besvär, skratt, flumm, flumm, flumm.
Våra dagar, våra nätter. Jösses, var ska man börja? Kanske Halloween? Diskokulan som snurrade lite för många varv, sjömannen som blev sjösjuk? Gotland, pippe för fän? England, tre otroliga veckor med dig! De finaste promenaderna i 20 minus grader på Djurgården?
Bli fulla på en halv 5.6 öl var? Klockan 3 på eftermiddagen efter skolan?
Hoppa runt på slussen på nyår, svinglada efter att ha fått ett varsitt lyckopiller i drinken?
Dig har jag alltid kunnat prata med, vare sig jag har varit hes som en kråka, hög som ett hus, ledsen, förvirrad, full... så har jag alltid lett efter våra samtal.
Våra samtal inga andra förstår. Våra samtal som vi kan skratta åt hur länge som helst. Vår humor. Vårt liv tillsammans.
Heddis, du är så fin. Du gjorde mig fin. Vi byggde upp vårat liv tillsammans. Det kommer alltid vara du. och. jag.
 natten då vi dansade runt hela luddes hus. natten där vi mådde lite smått illa...hehe :D
natten som sög kuk på gotlandsbåten :D fina <3hehe natten då vi hamnade bland the gay people.
kvällen då vi blev lite psycho...mehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0