valerie

Jag måste bara påpeka att jag verkligen älskar, älskar mitt namn. Jag tackar min mama tusen gånger för att ha döpt mig till Valerie.
Jag har aldrig träffat någon som heter som jag...
Nu ljög jag, jag har träffat en rysk brud i typ 5 minuter som hette Valeri. (Fast mitt stavas med -ie på slutet)
Varje gång jag ska presentera mig själv för främlingar får jag upprepa mitt namn minst fem gånger innan de hör rätt. Sen kommer komentaren: Fan vad coolt namn! Varifrån kommer du?
Och då menar jag verkligen alla! På emmaboda festivalen var jag nästan tvungen att skriva mitt namn på handen för jag orkade inte upprepa det så många gånger! Sjukt!
Mitt namns betydelse är bla: Strong, valiant, healthy.
Vilket stämmer...rätt så bra med mig! Eller jofan, det stämmer utmärkt bra!
Меня зовут Валери-ryska
Ich heise Valerie- tyska
mam na imię Valerie- polska
מיין נאָמען איז וואַלערי-jiddish
mənim ad Valerie edir- azerbajdzjanska (hehe good to know!)
namnam love my name <3


Jag måste även berätta för er kära läsare!!! JAG SÅG FUCKING QUINCY JONES IGÅR!!!!!!!! jag tror jag dog. Eller jag dog!!! Sophia stod o stor bölade för att vi såg vår stora idols bästa kompis D: Quincy Jones skrev de flesta Michael Jacksons låtar och han gick 2 fucking meter framför oss D': Asså jesus.
Sen så även, varför lyckas jag alltid skämma ut mig själv till alla människor jag träffar för första gången? Hängde med finaste Sophia igår och stötte på en franska klasskompis. Hon gick med sin pojkvän och så råkade jag spotta på honom. Och diskret var jag inte heller utan jag råkade:
hehe oj förlåt jag råka spotta på dig.
Sen stod sophia och jag där i ytteliggare fem minuter och försökte hålla minen, när vi väl hade sagt hejdå till min klasskompis så vek vi oss av skratt inne i affären. Jag lyckas alltid göra sånt -.-


Kommentarer
Postat av: Sophia

namnet passar dig sjukt bra!!



fin bild



jag garvade för att du typ petade honom i ögonen när du skulle demonstrerade att du klickade på en knapp. HAHAHAHAHAHA



Quincy <3

2010-08-16 @ 12:02:06
URL: http://mjaof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0