what a beautiful morning


pictures taken by me (valerie)

Idag ska jag inte göra mycket alls. Skönt att vara för mig själv för har knappt haft tid för det i sommar. Jag funderar på att göra min dag till en liten spa dag. Har aldrig gjort det, men kul o prova lite ansiktsmasker och sånt! :) Gå en promenad i liljanskogen.
Detta är nackdelen att bo i stan: man kan inte göra något. Typ det finns ingen liten sjö där man kan bada i. Om, så är den full med massa människor. Älskar att bada i Nacka eller skåne eller nått, där är det inte lika mycket männskor. Allt är nära i stan men ändå är allt så långt bort...
Imorgon ska jag på modeveckan. Berns modevisning! Fett awsome! Ska bli kul o se på alla fina kläder :)
Men åh, jag önskar att det regnade idag! hehe :)

Kommentarer
Postat av: Frida

det är verkligen skönt att inte göra något alls ibland, eller liksom vara för sig själv, o "spa" e najs :D hoppas du får en underbar dag! take care <3 fina bilder du tog!!

2010-08-16 @ 14:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0