scream like you've never screamed before

Idag har jag låst in mig själv i mitt rum. Städat, städat, städat, gjort läxor, projektarbete, städat lite mer, kollat på how i met your mother, saknat min bror och min pappa, städat lite mer, knarkat tuggumin, pluggat.
Och det här är en lördag! D: Vad ska jag göra ikväll?
Inget typ. Jag ska plugga lite mer. Kanske gå en kvällspromenad. Se på nån film kanske. Göra klart mitt jävla media arbete!
Kul lördag!
Igår kväll såg jag och Kaki två ap äckliga filmer. Jag satt och kollade på filmen genom min filt! Länge sen jag såg en så läskig film. Den handlade om att en reporter i Barcelona skulle interviewa brandmän en hel natt och följa med de på äventyr. De fick alarm från ett fint stort hus där olika familjer bodde i.
I detta hus så sprids ett as äckligt virus som smittas via saliv. Det slutar med att alla äter upp varandra och blir helt galna! Jag har nog aldirg hoppat till så mycket i  en skräckfilm!

pic. unknown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0