this is the end

Asså min blogg suger balle! Jag är så himla trött på den! Antingen ska jag radera den, eller helt sluta skriva på den! Jag hatar min blogg. Den är ful!
Usch Usch Usch!
Ska detta vara mitt sista farväl? Ska jag sluta blogga helt och hollet, istället göra på en snygg hemsida där jag kan ladda upp mina bilder? Jag tror fan jag kör på det!
orkar inte att skriva massa skit! Orkar inte dela med mig av mina tankar. Jag vill ha de för mig själv!
punkt schlut!

This is the end... the final end!
Den här bloggen har funnits här i tre år! Följt mig i glada och sorgliga tider. Hjälpt mig att förstå mig själv, det skulle vara fel av mig att radera den för den har ändå varit lite som en dagbok. Och det är alltid kul att gå tillbaka och se vad jag gjorde för 2 år sedan.
Men jag orkar inte med den längre. Det finns så mycket bättre jag vill göra. Så mycket mer jag vill se, och lära. och jag känner att bloggen ger mig inget längre!

Tack alla som har läst den! :) Hope you enjoyed it!
xox. Valerie

Kommentarer
Postat av: Frida

jag älskar din blogg o läser den med glädje <3 men om det känns rätt att sluta skriva så ska du gå efter det, även om det e tråkigt för oss som läser den.. hehe pussss <3

2010-12-05 @ 23:01:45
Postat av: Lisa

Gör som det känns bäst :) Men jag tycker verkligen inte att din blogg suger balle. Den är en av mina favoriter ju!

2010-12-06 @ 12:39:46
URL: http://honung.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Jag vet!!! Ashäftigt. Vi köpte några vykort med några målningar, kan ta med dom till skolan och visa om du vill!

2010-12-11 @ 14:45:23
URL: http://honung.webblogg.se/
Postat av: ph

Håller inte med frida. Spelar ingen roll om du inte orkar blogga! Du måste fortsätta blogga ändå! Din blogg är ju bäst. Buhuhu vill inte.



snela fortsätt. lite??

2010-12-15 @ 21:10:18
URL: http://mjaof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0