WUHUUUUUUUUUUu

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
ASSÅ FAN VAD GLAD JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAH OMGOMGOMGOMG! FAN VAD UNDERBART! DETTA RÄDDADE HELA MIN DAG, MIN VECKA, MIN MÅNAD, MITT ALLT! NU HAR JAG NÅGOT MEGA STORT ATT LÄNGTA OCH SE FRAMEMOT!
OK JAG SKA BERÄTTA!
alla som känner mig VET att jag älskar New York MEGA PISS MYCKET! jag vet itne varför, själva atmosfären, staden, statsdelarna, affärerna, människorna, central park ALLT! Nu sa min pappa, att han ska dit med jobbet i maj, då han får ta med sig min mama! Men min mama hatar New York för hon har bott där i 3 år, och vill se något nytt osv! SÅÅÅÅÅÅÅ! KANSKE FÅR JAG FÖLJA MED I STÄLLET OCH TA HENNES PLATS DÅ! ELLER SÅ SA MAMA ATT VI SKULLE KUNNA KÖPA EN EXTRA BILJETT SOM STUDENTPRESENT! ASSÅ SKÄMTARU?!?!?!? JAG E SÅ JÄVLA GLAD!!!
AWSOMMMMMMMME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0