Berlin, NYC, Paris, Dubai, Wienna, Sthlm, Rome



Åh, slående vacker sådär på morgonen! MEN ja åker snart till Österrike!!! Wihu!! :D om... hur många timmar? 2 TIMMAR! Hoppas jag inte krashar med planet, eller planet bombas av massa kapare, eller att det börjar brinna, eler tänk om vi störtar i havet! Kalllltt! (har sett för många hemska flygplansfilmer)
En till grej! Många brukar komentera mina ögon. Om man kolla nära så ser man att ja har typ... blå/gröna ögon med ett gult litet streck i. Men mina ögon ser vädigt väldigt svarta ut, just därför för att mina pupiller är extremt stora! Dom täcker 3/4 delar av ögon...färgen...? Inte konstigt varför alla frågar mig hela tiden om ja har marijuana på mig, för mina ögon ser höga ut.
Jag kommer ångra mig så för dessa bilder men skit samma! Såhär ser ja ut iaf om ja hade bruna ögon! O I WISH <3 bruna ögon är nog det finaste som finns!!!!!!!!!!!!!!!1

Grön:
Psykets färg framför andra är den gröna. Den anses göra individen öppen för drömmar - folk som inte minns sina drömmar brukar tycka illa om grönt! Gröna toner stimulerar ömhet och generositet och har också en tröstande verkan. Grönt är ju skogens och naturens färg. Vidare är grönt vilsamt även för ögonen och uppmuntrar till lek och ysterhet. Alltså är detta en bra färg för umgängesrum i största allmänhet och även för barnens rum.
Grönt är naturens och hoppets färg som får oss att se den positiva sidan av tillvaron. Grönt verkar lugnande och balanserar kropp och själ men den gröna färgen skapar också en tendens till stagnation och obeslutsamhet.
Blå:
Blått är själens, sanningens och allvarets färg. Den är pulssänkande, avslappnande och svalkande. Blått inger känslor av stillhet, vila, meditation och sömn. I för stora doser blir man ledsen: blues är sorgemusik och blå blommor symboliserar längtan. Det är en välgörande färg för nervösa personer, t.ex i sovrummet för den som har svårt att somna. Ett blått rum känns stora och nästan konturlösa, lugnande. Indigon har samma lugnande effekter samma blått. 
Lugnar och avslappnar. Blått står för fred, lugn och ro. Det är himlens, vattnets och det oändligas färg och sätts därför i samband med frihet och hängivenhet.


ursäkta I'm on a major flan high.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0