Jag har lite wear = bear+wine

haha kvällen var VILD!
Hade middag med min brors bästa vänner, tysk October Fest. Jag drack starköl och blev superlullig, och just då ringde min moster från Tyskland och allt jag sa blev till en mening, och jag satt o fnittrade oavbrutet. Jag och Davve satt och diskuterade the Valentine fling, till a secret person.
Jag har ett fett sugmärke från miss Sophia. Jag kommer ihåg att Sofia satt o våldpussade mig hela kvällen, och att sophia dansade stripdans i bussen och alla kollade skit skumt. Sen att en snubbe som heter Nick och jag satt o kollade på varandra genom en spegel och försökte klura ut hur det skulle bli om vi tog extacy.
Mitt busskort blev stulet (</3) Carros 500 kr blev stulna, vi tappade halva festen i Fridhelmsplan, och jag och Alex gick runt och sa dom värsta svordommar som fanns. Sophia ramlade utanför In & Finn någon gång. Och skrattade oavbrutet över min diskbänk, jag trodde hon spydde.
Vi kom hem till mig och Felix söp Jonte under bordet, så att han lyfte mig och mina stygn närstan spräcktes... lol.
Min bror hade sex med en 92a i mina pärons säng... inte nice.
Jag dampade på min bror och sparka honom på smalbenet, så att han fick världens blåmärke och sa att han skulle gå in o lägga sig, för han va så jävla dryg.
Sophia och Amanda stod o porrdansade med varandra i mitt varfagsrum och Mattias stod och dansade sin urcoola electrodance, som jag försökte härma.
Sophia och Philip hade öl tävling och Sophia vann. Jag åt världens starkaste korv som brände bort insidan av munnen. Och jag var duktigt och städade bort all mat imorse klockan 4.
Jag sov 3 timmar, och nu snart ska jag göra läxor.
Pierre kommer snart, så ja han o brorsan ska äta resterna från tyska surkål (iu) och kolla på fotboll.
Galen natt! :D

bild: tagen av moi

Kommentarer
Postat av: elfie

Vallipalli du får ta med mig någongång<3 jag har boring liv :( <3

2010-02-15 @ 14:11:12
URL: http://spacewalker.blogg.se/
Postat av: vali

ELVIRA <3 åk till paris dennn 4e april (på påsklovet) och besök mig där!! jag ska vara där då <3

du ska parti med mig näst nästa helg, näru kommer hem <3

2010-02-15 @ 17:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0