Jag vill tillbaka till the village.

Jag är jävligt förvirrad och vet inte riktigt vad som har hänt de senaste dagarna. Igår opererades jag och jag har sovit i 24 timmar. Haha, tror nog det aldrig har hänt förut!
Jag har två plåster på magen, en precis under naveln och en någon centimeter ner. Det känns som om jag har håll och jag har svårt för att gå rakt. så för det mesta så sitter jag... men jag måste typ liggsitta för att om ja sitter rakt gör det också ont.
Svaret på operationen var att allt egentligen var som det skulle vara, förutom att jag just hade problem med hormongrejen, men det visste man ju redan innan. Så egentligen var operationen helt onödig och nu har ja fet ont i onödan :/
jag tror inte de e så bra om ja drar på festen ikväll haha. Inte så kul om mina stygn slits upp och jag stänker blod på alla.
Så jag ska sitta o räkna matte idag. Hoppas jag blir någolunda friskare så att ja kan dra till Julias middag imorgon kväll!
Nu ska jag läsa vidare En geischas meomoarer. Läs den, för den är jävligt fin!
Ha en bra dag nu alihoppa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0