million voices

Saker jag har tänkt på idag:
Tunnelbanor är lite som ormar som äter upp människor.
Om jag stack in en sladd i örat, undrar var den skulle komma ut då.
Om kvinno kossor egentligen är manliga kossor, och tuttarna egentligen är penisar?
Hur många människor skulle få plats i cafét under mig, det skulle se rätt roligt ut om människor pressades mot fönsterrutan!
Hur jag kan skaffa affro!

Ikväll blire middag hos kära farmor, min bror ska skutsa (hur fan stavas det?!) hem mig o sen drar ja till konsert om ja pallarrrr!
Ja vill dansa rymddans med Broden, och lyssna på afrikans reaggea<3 Million voices <3

If america is the united states of america.
Then why cant Africa be the united states of Africa?

Kommentarer
Postat av: Rabarberkungen

Rymddans oOo :)



/Broden

2010-02-22 @ 19:54:33
URL: http://rabarberkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0