She got diamonds on the soles of her shoes

Grattis säger jag till sjuksköterskan som fick mig att svimma idag :D
inte nog att jag fick sitta och vänta i 1½ timmar på att få gå hem från sista läkarundersökningen, eller att jag fick prata med 3 olika damer som ställde exakt samma frågor. Nej utan, den extremt nervösa sjuksköterskan missade min blodkärl 3 gånger, och sista gånger svimmade jag. Sen så frågade hon mig när jag var halvt medvetslös om jag klarade att gå upp själv och hämta ett glas vatten. HAHA! jag blev förvånad att jag lyckades hålla mitt humör någolunda av vårt (mitt blodiga) farväl. Så nu har jag tre plåster på armarna! :)
I'm off tomorrow at 7.00 o'clock in the morning for the operation!

Mötte Alex i slussen och vi drog till skivbutiken. Jäävligt cool butik med massa coola skivor med African Psychadelic music och "vinyler" (hih) av the cure och bob dylan xmas special!<3 Alex köpte Girls just wanna fun! thih!
Sen försvann vi in i cool cool coola indien butiken i Gamla Stan och jag lyckades välja en halsduk! Den mörkblåa med lila mönster thihi! den luktar massa rökelse liksom min snygg snygga nya väska :)

Kommentarer
Postat av: sophia

whaat vilka badass nurses!! Fan vad kul det låter ändå :P

Hoppas det går bra imorgon!! Lycka till älsklingggggggggggggggggggggggggggggggg<3<3<3<3

2010-02-04 @ 00:47:44
URL: http://mjaof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0