Your my best friend


hahahhahahahaha!
fan vad jag älskar alla ego bilder du tar människa! Kul att din dator består 99% av ego bilder HAHA :D kan man älska sig själv mera?? <3 Läs hennes blogg för hon är s n y g g http://mjaof.devote.se
Jag gick en liten mini promenad idag, för att få tillbaka min kondition. Efter de första tio minuterna fick jag redan håll haha! Dom skärde ju upp magen, så mina muskler o skit måste läka. So thats why!
Jag hittade min älskade walkman igen (<3<3<3<3) så ja tog alla mina queen skivor i min ryggsäck och lyssnade på dom i promenaden. Jag gick genom humlegården och uppför enligt mig, en av Stockholms vackraste gator. Bla, Karlavägen, upp bakom min gamla skola Tyska skolan, runt Engelbreckts kyrkan osv. Jag har alltid tyckt illa om Stockholm, jag har ansträngt mig att se det fula i det.
Men nu såg jag verkligen det vackra! Jag fick inte nog av det, det slutade med att jag stod och fotade skit stora istappar som höll på att rasa ner ovanför mig, med min mobil.
Jag är så kärleksfull idag och älskar allt och alla! Jag vill stoppa ner alla i min indiska ryggsäck och springa runt och resa överallt och aldrig aldrig vara ensam!
Ooo. you make me live
whatever this world can give to me
It's you, you're all I see
Ooo, you make me live now honey
Ooo, you make me live
You're the best friend
that I ever had
I've been with you such a long time
You're my sunshine
And I want you to know
That my feelings are true
I really love you

Kommentarer
Postat av: sophia

HAHAHa vilken chok jag fick när jag såg bilden!! HAHAHAHAHA

Valliiiiiieeeeeeee älskar dig så mkt :)<3

2010-02-07 @ 23:18:55
URL: http://mjaof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0