Kum bah ja my lord Kum bah ja.

Jag känner mig alldeles förfärad. Jag sitter och lyssnar på indisk instrument musik och lyssnar på havs vågor... lol.
Idag ska jag inte göra alltför mycket. Jag ska kanske åka skidor med far och annars måla över min fula plånbok. Jag ska göra massa coola mönster, och sen så ska ja göra en fin "10 things to say to your self every morning" till Frej för han ville ha en.
Imorn drar jag på bio och ser Har ni hört ryktet om Morgan? med Felix och Jakob. Hoppas min bror bjuder mig (hihi).
Kul att jag typ bara har umgåtts med min bror de senaste dagarna...
Uack jag vill inte se mig själv i spegeln för jag ser alldeles förfärlig ut idag... -.-

(ps skulle prova mitt foto stativ som man ser i spegel ha ha. Kul att jag sitter o skrattar åt mig själv... jag försöker posa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0