Pengar rullar in som det ska det går bra nu!

hahah! ni får ursäka mig för det triska inlägget där! Jag ska sluta tycka synd om mig själv och börja göra lite nytta! Jag ska sluta vara arg på det förflutna, you can't be mad at the past.
Idag ska jag på ett fint fint indiskt café med Kakili. Man kan dricka good tee där och äta stora bullar..namnam! Sen på eftermiddagen ska jag sitta barnvakt åt lille Simon, så det blir nice att fylla plånboken (sparkontot för min del typ). Imorn ska jag vara barnvakt åt två små pojkar i några timmar, och nästa lördag ska jag sitta barnvakt igen. Jesus!!
På onsdag ska ja till min sista undersökning och får inte äta på hela dagen tills torsdag för då ska jag opereras. Jag kommer knarka i mig minst 5 förpackningar tuggumi för att inte svälta!
Have a nice day :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0