Somebody to treat me right


Har suttit och förklarat hela morgonen för pappa vad Celldelning är, hur en DNA ser ut och av vad den består av. Om kvävebaserna och deras förkortningar, om vad som finns i en cell och hur m-RNA är en halv kopia av DNA:t som skickas ut till ribosomerna och möter t-RNA med aminosyror och bildar proteiner blablabla.
Min pappa hade en väldigt lärorik morgon! haha :)
Tres tres interessant!
Ska göra mig i ordning för ikväll och se vad jag ska ha på mig... kul att typ 5 personer skrev till mig igår: VAFAN SKA JA HA PÅ MIG!??!?!
Jag fryser som en jävla gorilla och ska sitta och lyssna på Otis restan av förmiddagen. Mwaha ;)
Ha en trevlig dag allihoppa, btw visst är bilden fin? Jag vet tyvärr inte vem fotografen är, men fiskarna ser ut som små Valerina Ballerinas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0