This time tomorrow...where will I be?

Jag var med pappa och åkte långfärdsskidor. Jag har åkt det...en gång innan. Och jag suger på all vintersport! Jag ramlar hela tiden och typ börjar halvt gråta för att det alltid gör så ont xD
Och... det förtsa jag gjorde när jag satte på mina skidor så ramlade jag och fick staven i ögat.. ha ha! Sen så ramlade jag på rumpan och halva skinkan är säkert blå nu! Min pappa bara stod och skratta:P
Men jag gav inte upp maha! Jag tyckte de va skit kul själv, så varje gång det kom en nerförsbacke så satte jag mig på mina skidor och åkte ner på min (blåa) rumpa!


Jag fick brevet idag, jag ska opereras den 3e februari (inte för att nån bryr sig säkert) men fan. Ska bli skönt att slippa alla dumma läkarbesök!
Fett kul att jag har varit så jävla mystisk med mitt lilla problem i min kropp :P Ingen förstår vad jag har för fel och varför jag ska opereras jag sitter bara och säger massa strunt om helt osammanhängande grejer.

Nångång berättar jag väl hela historien. När jag har hunnit smälta det hela typ.



En av mina bästa vänner...sen vi va typ 2 år har åkt till Paris med sin syster och gjort lite modelljobb! Jäkligt kul eftersom vi har ingen aning om hur vi kunde komunicera med varandra när vi var små, Vanessa pratade engelska (hon bor i LA) och jag pratade tyska (bodde i nästa lika coola staden DÜsseldorf i Tyskland) :D.
Teckenspråk är väl typ det finaste språk som finns? Att man möter människor från något helt annat land och pratar genom att ha ögon och hand kontakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0