Ville veta vad som hände på vår sida av stan

Naturkunskap, cellkärna, cellplasma, cellmembran, nätverk, mitokondrie, ribosom, golgiapparat, lysosom, DNA, Matte, linjnes räta funktion, y =kx+m, Engelska, glosor, franska, adjektivets komparation, tenta av tyska steg 4a: Stammformen der Verben, Substantive mit bestimmten Artikel und richtigen Pluralformen, Svenska, bokrecension-Romantik, realismen och naturalismen, Jane Eyre, Historia lektion, egen uppsats, Historien om frisyrer, foto presentation, Power Point, Albert Watson..........................

är en millimeter från att få världens fucking utbrott. Pluss att jag skällde ut en snubbe i Tyska institutet idag för att min tenta lärare tvingat mig att gå till honom varje dag i två veckor och sen bangat  att ge mig böcker, antingen för att han inte har tid, jag kommer för sent, han ska ha lektion, han är inte där när vi har bokat tid, och nu är han allvarligt sjuk och ligger på sjukhuset... (die bitch die) ...skoja. Så nu fick jag med en snäll tyska steg 1 lärare att visa mig vilka böcker jag ska läsa för steg 4a som jag ska tenta av snart.
Stressad som fan och hinner inte ens duscha. Men jag hinner att skriva på min blogg HAHA. ne men ja ska duscha snart. langar en fin bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0