when

Asså bajsss. vem vill äta mitt bajjjsss?
Jag vill vara ett litet barn, som är oberoende av allt. Jag vill vara känslofri och smart. Jag vill bli matematiker som sitter inlåst i ett litet växthus, där jag kan sitta och tillbringa min tid med små kaniner och marsviner och leka alice i underlivet.
Jag vill inte bli förstörd varje dag och in. Jag vill vara lycklig, från hjärtat ut och ge det till alla andra.
Jag måste bort härifrån. Jag måste bort från allt. Jag måste bort innan jag spricker. Innan mina inälvor exploderar. Jag klarar verkligen inte av att sitta och vänta på att något någongång någonstans ska hända. Jag är tålamodig, jag kan vänta. Men jag har väntat så länge nu.
Jag vill gå i nian och putta Caroline (hih) i vattnet från kanoten, och bli dragna i liften i Åre.
haha, den här bloggen handlar verkligen om allt det jag vill. Jag vill även starta en hemlig blogg där jag kan skriva om allt och alla, där ingen vet att det är jag. Där jag kan skriva själv hur jag själv mår utan att behöve fejka massa.
Jag har ingen lust mera, thats it.

Albert Watson.


Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Vallie.. du behöver inte fejka. Du kommer att vara precis lika omtyckt även om du visar hur du verkligen känner. Ville bara att du skulle veta det.. Ses imorgon :)

2010-01-31 @ 16:00:57
URL: http://holdmeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0