Will you let me hold you tonight?

Min ena näsborre är förkyld och det förstör hela mitt luktsinne! Idrotten var fan bästaste på länge, fan va nice musik och fan va peppad jag blev. Fridis och Tovis hade friskis och svettis, och nu fan... nu kan jag börja känna mina magmuskler. Hårda som trä!
Ikväll blir det Otis Redding för jag är irriterad... och hans röst är det ända som kan pigga upp mig! Min bror är flummig och springer ut och in ur mitt rum hela tiden och vill visa mig massa (inte) roliga  klipp på youtubbe! Dagens upptäckt är att mitt hår känns som djurhår och är inte lika lent och glansit som förut längre.... :/ Kanske för att jag inte äger en borste som jag kan kamma mig med? Eller för att jag har typ tusen tovor som pajar mitt hår xD Senaste gången jag var hos frisören (innan sommaren) så skällde frisören ut mig så mycket för att hon va tvungen att dra ut typ halva mitt hår för jag inte kammar det. Så jag tycker att det är bäst att jag dissar frisören... och låter mig själv klippa det istället.. eller inte.
Fitta nu kom jag på att jag glömde prata med Maria om hotell. Jaja, det får jag göra imorn!
Lasagne ligger i min tallrik så jag måste sticka! :) Langar en söt bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0