you are so beautiful

Jag har lust att aldrig sluta skriva. Jag vill fylla ut varenda jävla papper i min tomma bok och sedan spilla bläck över varje sida. Min historia. Nåra av mina framtida löften jag ska uppfylla år 2010:

Jag ska bli mer kärleksfull! Jag ska typ krama människor 24/7 och pussa de överallt.

Jag ska inte tycka illa om människor som jag har svårt för. För det är så mycket lättare att älska.

Jag ska bli mer social när jag är ensam och typ inte skämmas över mig själv.

Jag ska kunna gå runt ensam i stan utan att undvika träffa människor jag känner!  

Jag ska bli modigare och våga säga ifrån.

Jag ska inte vara så jävla rädd för bråk!

Jag ska visa människor att jag är ingen man leker med!

Jag ska sluta såra människor som kommer mig för nära!

Jag ska våga berätta min historia när jag är nykter någon gång!

Jag ska hjälpa människor och förändra deras liv till något bättre!

Jag ska bli fadder till ett litet fattigt barn i Ryssland eller Afrika eller Vietnam eller nått! :)

Jag ska bli expert på all sorts musik!

Jag ska åka utomlands minst... 5 gånger!

Jag ska bli mer självständig!

Jag ska söka efter stipendium!!

Jag ska vara vegiterian i en månad!

Jag ska.... spara mina pengar så jag bli rik i framtiden!

Jag ska bli ännu mer bok nörd och läsa alla böcker på top ten listan!

Jag ska göra mitt rum fett fint!!!

Jag ska åka till Grekland och typ vara fri!

Jag ska bli så smart! Och sluta misstolka människor (som tror ja e fett osmart)

Jag ska göra alla mina läxor!

Jag ska sluta stirra på människor (jag fastnar med blicken ofta)

Jag ska sluta jämföra mig med snygga människor!

Jag ska växa och få större boobies mwaha!

Jag ska bli 178 cm (enligt min läkare!)

Men jag ska inte gå upp i vikt!

Och inte ner i vikt!

Jag vill åka till ett varmt land typ... kongo! Och fiska efter sjögurkor och sjöstjänor!

Jag ska hjälpa en hemlös!

Jag ska måla mer, och fota mer!

och så så så så så mkt mer!


Kommentarer
Postat av: hedda

jag är 178 cm :)

yeey

pussokram

2010-01-03 @ 19:54:27
URL: http://hawaiii.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är så skönt att ha drömmar och mål Valerie, och ännu skönare att uppfylla dem.

2010-01-04 @ 16:53:35
URL: http://honung.webblogg.se/
Postat av: frida

Låter som om ditt år kommer bli super! :) väldigt innehållsrikt ;) bra saker du skrev upp :)

2010-01-04 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0