Genom frostet glas syns solen.

Såhär glad är jag idag....

hihi skoja, jag försökte ta lite seriösa bilder! Modellargenturen ville att jag skulle ta bilder där jag såg seriös och naturlig ut så jag provar på lite "seriösa" miner. Vi får se hur det går det där med modellandet... är inte så mycket för att posa framför kameror. Är hellre den som står bakom! Men vem vet, modellkarriären kanske leder till något? Vi får se vi får se!

Hade just lunch med Alexandro och attans hur han alltid får mig att skratta! Nu ska jag fortsätta min packning för på lördag åker jag! Sen ska jag ta min baddräckt och åka till Sickla till Sophia och övernatta där! I hennes spökhus... haha! Ja, det är sant! Jag hörde spöken förra gången jag sov över där!
Ha det gott! :)

ps. ja juste! Jag ringde nyss min läkare. Jag måste bara medela att hon är den snelaste lekaren någonsin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0