hola espaneol


Har hängt med den här nörden de senaste dagarna! Igår tog vi ett nattbad, de va fett skönt! Mmmhm jag har glömt bort hur kul det är att bada. Har inte badat på läänge pga att jag inte har haft nån baddräckt för ja råkar alltid tappa bort den överallt! Men nu har ja köpt två nya, riktigt snygga dessutom ;)
Ikväll kanske det blir bad igen! :O Jag ska försöka övertala Barro o Kaki att ta en liten simtur med mig! :') Förlåt för att jag är så lat o dålig på att uppdatera, jag orkar inga datorer o orkar verkligen inte ladda upp bidlerna från Kina haha :/ Men ¨på lördag sitter jag 5 timmar i ett tåg med internetuppkoppling så då kommer jag förhoppningsvis orka :))
Nu ska jag... dö. Bajs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0